同學,我們來看看這題。

題目【102初等一般第41題】

David: I’m planning to go camping next weekend with my friends. Would you like to come with us?

Doris: _____

David: Are you sure you don’t want to go? It should be a lot of fun.

 

請同學選出正確的答案

(A)Oh, I’d like to, but I already have other plans.

(B)Where will you go?

(C)That sounds wonderful.

(D)Thanks for inviting me.

 

寫好的同學放鬆一下,我們順便來學學跟camping相關的英文吧!

 

 

跟著 "Google 地圖" 學英文

這是位於美國Pennsylvania 賓夕凡尼亞州 Apollo阿波羅的

Camping World of Pittsburgh 匹茲堡休旅車經銷商

 

 

好了,答案揭曉...

答案:( A )

【講解】

A41 David: I’m planning to go camping next weekend with my friends. Would you like to你想要come with us?

Doris: _____

David: Are you sure you don’t want to go? It should be a lot of fun.

 

(A)Oh, I’d like to, but I already have other plans.

=I would like to我想要

(B)Where will you go?

(C)That sounds wonderful.

(D)Thanks for inviting me.

 

David:我打算下個週末和我的朋友去露營。It should be a lot of fun. 你願意跟我們一起去嗎?

多麗絲:哦,我想,但我已經有了其他計劃。

大衛:你確定你不想去? 這應該是很有趣。

 

(A)呃,我想,但是我已經有了其他計劃。

(B)你去哪裡?

(C)那聽起來很棒。

(D)謝謝邀請我。

 

同學,答對了嗎?有什麼問題都可以在下面留言發問喔!下回見!

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Tiffany 的頭像
    Tiffany

    英文捕手

    Tiffany 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()